Zondag 8 September: Aanbidding olv Fabiola Lameijer Woord: Silvia Pattipeilohij

Zondag 15 September : Karaoke

Zondag 22 September : Profetische Dienst met francois Mijnsbergen.

Zondag 29 September: Country Band “DEVOTION”. Woord: Kees

Zondag 6 Oktober: Karaoke

Zondag 13 Oktober: Remon zal de avond verzorgen

Zondag Oktober: Aanbidding olv Priscilla. Woord: Vincent Berhitu

Zondag 27 Oktober: Glenn van der Mull zal de avond verzorgen.

Zondag 3 November: Karaoke

Zondag 10 November ?

Zondag 17 November: Profetische Dienst: Klaas van Denderen en Francois Mijnsbergen

Wat is LIVNG JOY en wie zijn wij?

Wij zijn een christelijke stichting die afhankelijk is van giften. We zijn er al jaren voor de mensen aan de rand van de samenleving, maar wij zijn nu uitgegroeid tot een warme plek waar iedereen welkom is. Dat doen wij met Gods liefde op een praktische manier door een avond te ontspannen door middel van dansen, zingen en een gratis maaltijd te geven. Wij zijn daarom ook zo dankbaar met de ondersteuning van onze vrienden, zonder deze zouden wij dit werk niet kunnen doen. Als u zich hierbij betrokken voelt, dan kunt u ons regelmatig financieel ondersteunen, zodat wij ons werk voort kunnen zetten. U mag ook in gebed ons ondersteunen.

Bij voorbaat dank.

Iedereen is welkom.

Partner worden kan door elke maand Living Joy te ondersteunen, zodat wij het evangelie door kunnen blijven geven.

Wij zij aangesloten bij de ANBI

Rekeningnummer: NL16INGB0005923716

T.a.v. Stichting Living Joy Arnhem.