Steun ons

Stichting Living Joy is afhankelijk van giften. Deze giften gebruiken we voor het kopen van het eten en drinken dat we tijdens onze diensten verstrekken, het huren van de locatie, het eventueel financieel ondersteunen van bezoekers met een nood en overige noodzakelijke uitgaven.

Wanneer u op de onderstaande knop ‘online doneren’ klikt dan wordt u doorgeleid naar een pagina waar u een (SMS) machtiging kunt afgeven. Daarnaast kunt u onder dezelfde knop tevens andere donatie mogelijkheden vinden.  Stichting Living Joy is een Algemeen Nut Beogende Instelling (ANBI), hierdoor zijn giften aftrekbaar bij uw aangifte inkomstenbelasting. Onderaan de pagina kunt u meer lezen over ANBI.

Wilt u ons steunen?

Maak uw bijdrage dan over op rekeningnummer NL16INGB0005923716 t.n.v. Stichting Living Joy onder vermelding van “Donatie

Gebruik de volgende gegevens voor Internationale overboekingen:

IBAN/SEPA Nummer: NL16INGB0005923716
BIC Nummer: INGBNL2A
Banknaam: ING BANK N.V

Online doneren ( mogelijk gemaakt door Stichting GeefGratis ) Klik op onderstaande knop voor alle mogelijkheden om te doneren.

Doneren met PayPal:

Paypal Donatie

Gegevens:

Stichting Living Joy
Dieren

E-mail adres : info@stichtinglivingjoy.nl
KVK nummer : 09189516
ANBI nummer : 8201.73.873

Verantwoording

Living Joy Lasten en Baten – Financieel overzicht inclusief prognose 2023 t/m 2024

Stichting Living Joy – Beleidsplan

Stichting Living Joy is aangewezen als een ‘Algemeen Nut Beogende Instelling’. Vanaf 1-1-2008 zijn giften gedaan aan goed doelinstellingen aftrekbaar van het belastbaar inkomen als de instelling aangemerkt is als algemeen nut beogende instelling (ANBI). Klik op het onderstaande logo voor meer informatie over ANBI.