Zondag 7 April : Karaoke / Kringgesprek

Zondag 5 Mei: Kringgesprek

Zondag 12 Mei: Silvia Pattipeilohij zal de avond verzorgen

Zondag 19 Mei DICHT

Zondag 26 Mei: Worship: Olv Priscilla / Profetische Dienst met Klaas van Denderen en Francois van Mijnsbergen

Wat is LIVNG JOY en wie zijn wij?

Wij zijn een christelijke stichting die afhankelijk is van giften. We zijn er al jaren voor de mensen aan de rand van de samenleving, maar wij zijn nu uitgegroeid tot een warme plek waar iedereen welkom is. Dat doen wij met Gods liefde op een praktische manier door een avond te ontspannen door middel van dansen, zingen en een gratis maaltijd te geven. Wij zijn daarom ook zo dankbaar met de ondersteuning van onze vrienden, zonder deze zouden wij dit werk niet kunnen doen. Als u zich hierbij betrokken voelt, dan kunt u ons regelmatig financieel ondersteunen, zodat wij ons werk voort kunnen zetten. U mag ook in gebed ons ondersteunen.

Bij voorbaat dank.

Iedereen is welkom.

Partner worden kan door elke maand Living Joy te ondersteunen, zodat wij het evangelie door kunnen blijven geven.

Wij zij aangesloten bij de ANBI

Rekeningnummer: NL16INGB0005923716

T.a.v. Stichting Living Joy Arnhem.